Ameisenforum zur Haltung von Ameisen in einer Ameisenfarm, Formicarien

Messorus hat geschrieben:Neboj, no a budeme aj vystavovať mravce
a namotali ste ma na to a strašne
dneska som sa pristihol ze uz asi tretiu hodinu študujem fora a rôzne články.....pak hodinu sledujem kráľovnú čo som od vás kúpil
skratka parada
som z toho nenormalne nadšeny....a čo je najlepšie, aj polovičke keď som ukázal to video skippyho Ytongu tak iba skonštatovala : Aj my také budeme mať ! Že áno???

, uz som premyslal dlhsie , este teraz zistujem nejake infosky o materialoch a nateroch , ale rozhodne sa pocas najvacsieho tepla nebudem nudit 

)
Dufam ze este nejdem aj L. Niger, zatial som videl len robotnice, ale matku nejako ee.
este sa chcem opytat... mam ich v necom podobnom ako skumavka...vadi im ked ich vyberam pocas dna? ako na svetlo ked sa chcem na nich pozriet
maju z toho nejaky stres? lebo som pozeral akurat a ako som jedno vytiahol na svetlo vzala kuklu a behala s nou hore-dolu 

, som zvedavy ako to bude ked spravim zopar terarii a predstavim na zopar burzach so zvieratami ...
, zrejme maju predsa len dobre podmienky a krmis ich dobre.
... taktiez , ak sa z toho materialu dokaze urobit prasok , dokazu ho nohami doniest dovnutra a zaspinit sklo dost kvalitne ...
, predsa len ak ich z takeho tmaveho das na svetlo , dost ich to vyplasi , ked su zvyknute na slabe svetlo , su stresy mensie ... ale ten stres im neublizuje moc ... takze nemaj strach 

a potom by som to dal zas do väcsieho. dakujem za postrehy 

ako tu nekde uz bolo pisane, musia ist do vlhsieho, aby ich to tam tahalo, a tiez im formikarium niecim zakry, nech tam maju tmu a oni uz pobezia 

ale je nás viac
čo ma teší !
nové zatial nemám ništ, bo dve formici čo som odchytil oboje mali krídla a nič sa s nimi nedialo, tak som ich pustil tam kde som ich chytil.....každopádne vždy keď mám chvíľku času vyrážam na "lov"
tak sa hádam niečo konečne zadarí 

Zurück zu Chovatelské zkušenosti