Ameisenforum zur Haltung von Ameisen in einer Ameisenfarm, Formicarien

: er zijn eitjes bij gekomen volgensmij want het balletje is een stuk groter dan voordat ik weg ging het is nu een stukje groter dan zo'n balletje wat je in zo'n pistooltje doet van de kermis ongeveer 0,6cm doorsnee ben er erg blij mee de eitjes tellen doe ik morgen als mijn mobiel weer vol is zodat ik licht heb ook heb ik nu een vergrootglas om alles beter te bekijken al met al de kolonie groeit snel na de ramp met de meikever alleen ben ik wel een werkster kwijt dood of gewoon goed verstopt maar als die dood is moeten ze em op hebben gegeten als iemand ergens foto's van wil zien kom er mee dan zal ik kijken of het mogelijk is het op de foto te krijgen 

ook heb ik lasius niger besteld met 10 tot 25 werksters zit nog te denken de buitenwereld weer aan te passen omdat er schimmels in groeien (is dat schadelijk voor de mieren) want in het nest begind een dooie meelworm ook te schimmelen ik hoop dat nu doordat ik de lamp op het nest laat schijnen de eitjes sneller uit komen en alles iets sneller gaat behalve de dood van de werksters en please kan iemand andwoord geven op de vragen

En als dat dan allenmaal niet werkt, moet je toch echt de hele buiten wereld schoonmaken en nieuw zand er in doen..
( zou ik ook wel willen
)

Zurück zu beschrijving hoe houd ik mieren
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast