even 3 foto's:
ik zat zelf te denken om een gaatje te boren in de bovenkant waar ik dan elke keer als het droog is een beetje water in giet maar zijn er nog betere opties

Ameisenforum zur Haltung von Ameisen in einer Ameisenfarm, Formicarien

JimmyVe hat geschrieben:Ik vermoed dat je opteerd om een verticaal nest te maken ?
Je kan gaten boren aan de bovenkant maar dan moet je dikwijls water bijvullen. Je kan ook 1 gat maken en daar met siliconen een stuk plastic fles (drank fles, bodem snij je eraf en het bovenste deel doet dan meer deel als trechter) in het gat vast monteren. Dan kan je deze vullen en kunnen ze een paar dagen verder met de watervoorraad.
Mss de indeling ietsje simpelere houden. Maar dat is mijn mening.

bij ''hobbyhuis'' een mooi slangetje van 2meter nog wat lang genoeg denk ik
op hulp van de buurman voor het maken van de buitenwereld en voor het houtwerk op mijn oom en dan is het bijna mierwaardig 

Zo gaat het perfect lukken, de linkse kant zal vochtig worden en de rechtse blijft mooi droog.

dus daar volgt morgen wel een foto van alleen zit ik met een probleem ik weet niet hoe ik de slangen naar de buitenwereld kan doen zonder dat de soort ontsnapt ik laat ook in mijn volgende bericht even foto's zien met dit probleem is niet echt goed voorbeeld omdat ik nog voorzichtig moet doen met de kit
hopelijk droog het binnen wat sneller

Zurück zu beschrijving hoe houd ik mieren
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 0 Gäste