Ze zitten in het donkerste stuk van mijn kamer,waar nooit zonlicht komt en amper gewoon licht,alleen s'avonds heb ik een lamp aan,ik heb er een foto bij gedaan hoe het er nu uitziet,de bak die ernaast staat is een oud hamstervervoerbakje die je bij de lokale dierenwinkels altijd kan kopen.
Ik heb er wat kurk,stenen en een nepplantje ingedaan,zodat als ik bijvoorbeeld een heel klein stukje appel neerleg of iets anders zodat ze moeten zoeken naar hun voedsel...
Heb voor het eerst honingwater erin gedaan,in een klein dekseltje ten grootte van een bierdopje,doe er een druppeltje in zodat ze het er gewoon kunnen aflikken en niet verdrinken.weet niet of ik het goed heb aangemaakt het honing,heb gewoon water(zoveel als er in een spuitje kan,zie foto vooraan) met een mespuntje honing vermengt...
Ik heb ze al zien lopen door de buis,hij is niet glad zodat ze er goed doorheen kunnen lopen..
En liet niet op hoe de bak van binnen eruit ziet,ik heb luipaardgekko's dus ben gewend woestijnachtige omgevingen te maken.

Du hast keine ausreichende Berechtigung, um die Dateianhänge dieses Beitrags anzusehen.