Ik ben van plan een antfarm te kopen met een mierenkoningin.
Ik heb even rondgeken en dit lijkt me een mooie opstelling.
Het nest moet gemaakt worden in de Hyperlinks sind nur für registrierte Nutzer sichtbar.
Ik koop daar dan de aarde/zand en tubes bij zoals aangeraden staat.
Dat verbind ik dan met die buiden met
Hyperlinks sind nur für registrierte Nutzer sichtbar. Die vul ik met wit zand (zijn de miertjes goed zichtbaar.
.
Omdat ik graag een mierenkolonie wil met vecht en werkmieren wil ik beginnen met de Hyperlinks sind nur für registrierte Nutzer sichtbar.
De mierenkolonie komt dan in mijn slaapkamer. In de winter kan het afkoelen tot min 10-14 graden en als ik de kachel aanheb of zomer max 25-30 graden.
Als ik het goed heb gaan de mieren als ik ze afzet in het display gedeelte daar hun nest maken en kan ik dus goed in hun nest kijken.
Op het eiland moet ik voedsel voor ze neerleggen en dat nemen ze dan mee naar hun nest (hoe zit dat eigenlijk met honging/suikerwater? Hoe nemen ze dat mee naar hun nest voor de koninging.).
Ik wil graag niet de mierenkolonie over moeten zetten in een grotere bak. Hoe moet ik dat verkomen? (moet ik ze gewoon weinig voer geven ofz? hoeveel voer moet ik ze eigenlijk geven?)
Ik hoop dat iemand met een beetje ervaring kan zeggen of ik niet iets vergeten ben ofz
. En of dit allemaal zo mogelijk is. Tip zijn natuurlijk meer dan welkom, want het word mijn 1ste kolonie
.
Ook als je maar 1 antwoord weet. Alle hulp is welkom
.
alvast bedankt,
11supplier

.

.