Zoals jullie zijn ben ik nieuw
Ik heb onlangs mieren bestelt met een startersset {L.Niger, huis, tuin en keuken mier} en ik vroeg mij af of er nog extra 'gadgets' nodig zijn, zoals licht, verwarming etc. Zelf dacht ik van niet, maar ik vraag het toch maar even om het zeker te weten. Nog een vraag: als de koningin sterft, kan ik dan gewoon een nieuwe koningin zoeken? Of zullen ze haar niet accepteren. Zo ja geld dit ook voor andere mieren {werksters en mannetjes{die onnodig zijn, maar toch}. Ik zal natuurlijk geen mieren toevoegen, maar vraag dit uit nieuwschierigheid

Een na laaste vraag: Hoe houd ik de grond vochtig, en gaat het niet condenseren in zo'n ding{ANTSTORE Starter Set - acrylfarm/arena}?
En de laaste: Wat vinden L. Niger mieren het lekkerst om te eten en drinken en hoe voer ik ze en hoe vaak? {was iets meer dan 1 vraag}
Nog een paar laatste vragen{ schoten me nog te binnen}: Hoe lang blijven de mieren in de...'verpakking zitten' (wist er het juiste woord niet voor, maar hopelijk snappen jullie het) Of kan je ze er ook gewoon uit donderen regel recht het nest in?
Dat was het
Alvast bedankt {als ik antwoord krijg} >_< Groeten,
Laurens