Hoi,
Vandaag heb ik mijn nieuw formicarium besteld (laten maken), binnen 3 weken is het normaal klaar. Het is 40*40*40 (een kubusje dus ;))
het gaat een appartementje worden ;) zodra ik het heb zet ik wel wat foto's online.
De bedoeling is om er MR in te houden...
Jimmy
Hoi Jimmy
Ben benieuwd op de Fotos :)
MR, veel geluk daarme, is niet eecht mijn soort of mier ;)
Groete
Pagodin
Thanks ;)
ik ben ook wel benieuwd naar het geheel (heb het zelf uitgetekend), nog een paar weekjes geduld.....
Jimmy
Vandaag bestelde ik bij de glasboer 4 ruitjes (20 X 30). Dit zou me € 25,- gaan kosten. Hier ben ik nogal van geschrokken (glas snijden is kennelijk een oude :lees dure: ambacht)
Laat jij je formicarium van kunststof maken JimmyVe?
;)
Nee van glas (1cm dik, zeker stevig genoeg ;) ). glas is idd niet goedkoop hoor, hier in belgië ook niet. maar ik heb zo mijn conecties he ;) (werk namelijk zelf ook in de bouw).
Jimmy
Alles voor m'n formicarium in te richten is aangekomen, men formicarium zelf heb ik normaal eind volgende week.
Men miertjes zijn besteld (die heb ik dan ook eind volgende week) ;)
Jimmy
Ik heb ook MR, ik zal vandaag eens proberen om foto's te maken van mijn eigen gemaakt formicarium en te plaatsen.
Ben benieuwd wat jij er van gaat maken :P
;) ik eigenlek ook wel, weet nog niet goed hoe ik het moet inrichten, heb al wel een deel aangekregen wat ik ga gebruiken.
is goed, ben al benieuwd naar de foto's. vind het altijd wel leuk om foto's te zien van andere formicariums om te kijken hoe die gemaakt zijn en ingericht. ;)
Jimmy
@ JimmyVe
1 cm dik glas? Dat wordt me een robuust formicarium.
ja ;) word het zeker.
dan ben ik zeker dat het stevig genoeg is ;)
Jimmy