ANTSTORE World of Ants (F)  >> international forum (F)  >> Nederlandse forum (F)  >> algemene vragen (F)
 [1]   [2]   [3]   [4] 

Click to view full story of "koningen"

Awesome: (4. Jul 2005 11:08)

Klopt, ik was in Duitsland in het stadje Vreden (vlak bij de Nederlandse grens) en het krioelde er van de bevruchte koninginnen.

Ik heb er aardig wat weten te vangen :D

FLechdrop: (5. Jul 2005 00:40)

Oh hier is er geloof ik nog niks gebeurd :(

Pagodin: (5. Jul 2005 01:45)

Jammer zeg, hier in Limburg (duits Limburg) was an het weekend erg druk met koninginnen. Zelfs in het huis van mijn moeder :D

groete
Pagodin

johndejong: (5. Jul 2005 17:33)

bij mij is ook nog niks gebeurt

mijnstreekoost: (12. Jul 2005 14:05)

Vandaag 2 koninginnen gevangen hier in de tuin, lasius niger

FLechdrop: (14. Jul 2005 09:51)

Verdraaid. Gisterenavond was hier blijkbaar een vlucht, want ik zag een hele hoop koningingen lopen op de bodem. Helaas zat ik in een vergadering en had niks bij me om ze in te doen. Tegen de tijd dat ik thuis was, was het donker. Ik heb nog wel onder lantaarnpalen gezocht maar niets. Vandaag zie ik er ook geen meer, maar ik zal vanmiddag even een kijkje gaan nemen waar ik ze gisteren zag.

FLechdrop: (14. Jul 2005 21:13)

Toch nog 5 gevangen vandaag en in reageerbuisjes en dergelijk labaratoriumgerei ondergebracht :)

Awesome: (16. Jul 2005 08:42)

ben ik op zakenreis in Engeland afgelopen week, heb dus niks bij me om wat in te doen, kom ik aan bij mijn hotel en wat zie ik daar op het terras rondlopen: o.a bevruchte Myrmica Rubra, Lasius Niger en verderop aan de rand van een weide waarschijnlijk een Camponotus soort :shock:

Niks mee kunnen nemen naar huis :sad05: ](*,)

mijnstreekoost: (16. Jul 2005 10:43)

ben ik op zakenreis in Engeland afgelopen week, heb dus niks bij me om wat in te doen, kom ik aan bij mijn hotel en wat zie ik daar op het terras rondlopen: o.a bevruchte Myrmica Rubra, Lasius Niger en verderop aan de rand van een weide waarschijnlijk een Camponotus soort :shock:

Niks mee kunnen nemen naar huis :sad05: ](*,)

da's flink balen!!

FLechdrop: (16. Jul 2005 11:03)

ja :(

[1]   [2]   [3]   [4]