ANTSTORE World of Ants (F)  >> international forum (F)  >> Nederlandse forum (F)  >> algemene vragen (F)
 [1]   [2]   [3] 

Click to view full story of "Verzendkosten"

lennie: (17. Dez 2006 13:13)

hoi,

Zijn er ook sites die mieren in nederland verkopen.
Ik vind 10 euro verzendkosten nogal debiel.

Groetjes, Lennart

JimmyVe: (17. Dez 2006 17:54)

verzendkosten zijn idd schandalig hoog. Voor zover ik weet ken ik geen nederlandse (of belgische) sites die mieren verkopen, je kan ze mss van een andere houder (over)kopen als je iemand vind die er verkoopt. ;)

mijnstreekoost: (17. Dez 2006 21:42)

Die hoge verzendkosten zijn niet enkel voor de PTT, hierin zijn ook verwerkt de verpakkingskosten en de tijd dat de medewerker van antstore er mee bezig is.

die moet immers ook betaald worden

lennie: (20. Dez 2006 12:23)

Ik had ook gezien op recensies dat je spullen heel goed worden ingepakt zodat ze niet breken. Is dat waar. Als dat zo is gaat het geld naar al het inpakmateriaal.

Lennart

mijnstreekoost: (20. Dez 2006 12:33)

De keren dat ik bij antstore heb besteld was alles zorgvuldig en netjes ingepakt. Niks was kapot of beschadigd.

JimmyVe: (20. Dez 2006 19:14)

Bij mij ook niet, heb nog nooit een beschadigd item ontvangen. dat moet ik ze wel meegeven. ;)

Kaburs: (16. Mär 2008 10:44)

Vorige week mn mieren + alle benodigdheden ontvangen. De doos was wel behoorlijk toegetakeld tijdens het transport, maar het geheel was zeer secuur ingepakt, geen enkel item was beschadigd en de mieren zaten er ook prima bij.

JimmyVe: (16. Mär 2008 16:41)

Leuk dat te horen. Veel succes en plaats wat foto's als het geheel klaar is. :)

Kaburs: (18. Mär 2008 17:40)

Leuk dat te horen. Veel succes en plaats wat foto's als het geheel klaar is. :)

al gedaan, zie HIER

JimmyVe: (18. Mär 2008 17:53)

Ach ja, ik heb ze zelfs al gezien. Damn, zit ook op zoveel fora's dat ik het allemaal niet meer kan onthouden... ;)

Ziet er heel mooi uit.

[1]   [2]   [3]