Haha, is dat niet een beetje veel van het goede? ;)
Tja, ik moet het een beetje doen met wat hij voor handen heeft, maakt het meestal van stukken glas dat hij overheeft. Vandaar dat het grotendeels glas is van 1cm dik. Heeft hij meeste afval van ;)
Jimmy
Yeeee, heb net een telefoontje gehad, mijn formicarium is zaterdag klaar, kan ik het gaan afhalen en inrichten. Normaal zijn men miertjes vrijdag op maandag ook hier... ;)
Jimmy
Heb je ze besteld bij Antstore?
Yep. De meeste dinges bestel ik hier bij antstore, vind het wel handig. Mijn PP heb ik in de tijd bij "Berlin" besteld omdat die toen bij antstore niet voor handen waren.
Jimmy
yipeee, men kolonie is aangekomen. Alles lijkt inorde. 1 konigin en +-30 werksters (een stuk of 10 hebben de trip niet overleefd :( ) men konigin heb ik nog niet gezien maar ik hoop dat daar ook alles in orde mee is.
het eenige probleem is dat mijn Formicarium nog niet klaar is, normaal zaterdag maar blijkbaar dus niet, zal ik ze verloopig in mijn klein formicarium moeten zetten.
Heb wat stukjes meelworm en gedroogde vliegen bij in het bakje gelegd. de gedroogde vliegen laten ze verloopig links liggen, van de meelworm word wel goed gegeten.
Wat een actie, wat een actie, de beestjes lijken wel uitgehongerd ;)
nu hebben ze een gedroogd vliegje in het buisje gesleept, van de meelworm word ook nog gegeten. ;)
Leuke beestjes he? :wink:
Heb je ze al overgezet in het klein formicarium?
Ik hoop dat je ze straks gemakkelijk weer kunt verhuizen.
Ja, maar ik heb de proefbuis bij in het kleine formicarium gelegd, kunnen ze dat nog tijdelijk gebruiken als nest.
Ze zijn geweldig ... ;)