ANTSTORE World of Ants (F)  >> international forum (F)  >> Nederlandse forum (F)  >> algemene vragen (F)
 [1]   [2]   [3] 

Click to view full story of "Fluon GP1"

FLechdrop: (15. Jul 2006 21:46)

Hoeveel oppervlak kan je nu zo ongeveer bestrijken met één zo'n flesje?

JimmyVe: (17. Jul 2006 15:49)

van die Fluon GP1 zou ik het niet kunnen zeggen, maar met zo'n flesje parafineolie kan je wel even to hoor. heb 2 grote formicariums (40*40 en 75*15) die ik er mee insmeer (1 keer per maand ongeveer) en kom toch al een half jaar toe. het flesje is nu iets meer dan half. dus ik vermoed dat je met die Fluon GP1 ook wel zoiets doet.

Mika: (19. Jul 2006 01:27)

Ik heb de indruk dat Fluon uiteindelijk toch beter is hoor: Met enkele penseeldruppeltjes kan ik 30-40 cm² bedekken, en dat houdt misschien een half jaar, zonder te verversen.

JimmyVe: (21. Jul 2006 18:18)

dat is idd wel een groot voordeel tegenover die parafineolie. Zal mij zo ook eens een flesje moeten aanschaven. ;)

FLechdrop: (21. Jul 2006 20:10)

Ik heb er maar meteen vijf besteld voor de zekerheid en zodat ik even vooruit kan.

JimmyVe: (22. Jul 2006 11:38)

nog geen slecht gedacht.
vind het wel spijtig dat de verzendkosten zo hoog liggen. nu moet je altijd wachten tot je een paar dingen hebt om te bestellen. want voor één dingetje kan je er niet voor aan uit.

FLechdrop: (22. Jul 2006 12:40)

Ja precies, des te meer reden om er wat meer tegelijk te bestellen. Ik zou toch nog graag zien dat er een winkel in Nederland verscheen, zodat de verzendkosten wat naar beneden zouden kunnen.

Wellicht zou het voor antstore rendabel kunnen zijn om een winkel vlak over de grens, bijvoorbeeld in Zuid-Limburg (relatief dicht bij antstore), te beginnen zodat goederen door antstore zelf kunnen worden aangeleverd vanuit Duitsland. De verzendkosten naar Nederland zouden dan een stuk omlaag kunnen omdat het dan binnenlandse post betreft.

JimmyVe: (25. Jul 2006 14:39)

idd, plus dan zitten ze nog vlak bij België ook he ;)

ga dadelijk nog wat dings bestellen, en dan maar hopen dat alles juist is want met die maten, heb al eens een paar dingetjes verkeerd besteld en dan is het gek om voor dat ene ding na te bestellen.

FLechdrop: (26. Jul 2006 11:47)

Weten jullie of de PTFE ook houdt op de doorzichtige kunststof slangetjes?

JimmyVe: (26. Jul 2006 13:09)

ik dacht dat het op (bijna) alle materialen houd, maar ben daar niet zeker van (heb het zelf nog niet uitgetest)

[1]   [2]   [3]