ANTSTORE World of Ants (F)  >> international forum (F)  >> Nederlandse forum (F)  >> Off-Topic (F)
 [1]   [2] 

Click to view full story of "te koop wegens verhuizing"

JimmyVe: (24. Jul 2008 17:12)

Als je daar tegen nog niemand gevonden hebt wil ik ze wel adopteren. ;) Het zou idd te gek zijn om zo'n mooie kolonies te vernietegen.

thomie: (24. Jul 2008 23:21)

Desnoods kun je de kolonie uit het nest laten gaan en in reageerbuizen laten nestelen. Zo kun je ze op het forum verkopen naar alle landen.

De bak laat je uitdrogen dan gaat de kolonie waarschijnlijk naar de reageerbuizen...

Zo kun je het nest los verkopen van de bak (en andersom). Dat gaat wss sneller :p .

JimmyVe: (26. Jul 2008 14:07)

Een kolonie van 400 en eentje van 800 terug in buisjes krijgen... dat zal niet simpel zijn hoor. ;)

mijnstreekoost: (26. Jul 2008 15:26)

dat ga ik ook maar niet proberen......

thomie: (26. Jul 2008 16:42)

Het is altijd beter dan weggooien ;) , maarjah als Jimmy ze wil hebben dan ben je ook van het probleem af :) .

mijnstreekoost: (26. Jul 2008 16:51)

Fp is weer behoorlijk aan t groeien, k heb net tijdens wat opruimen/schoonmaken zeker (moeilijk te schatten) 200 cocons gezien welke ze in t licht van de warmte lamp legden....

mees: Re: te koop wegens verhuizing (8. Dez 2010 20:52)

Echt zonden dat je z'n grooten kolonie op eens weg moet doen ik kan ze niet overnemen niet genoeg ruimte en heb niet genoeg ervaring me grootste kolonie is 200 lasius niger en nog een C amponotus ligniperda maar die is net nieuw en heeft 13 wersters ofzo

gr Mees en nog veel succes met de verhuizing en 800 mieren in een reageer buis krijgen :wink:

[1]   [2]